What N64 games would you like to see brought to the DS
For me
F-Zero
1080 Snowboarding
Blastcorps
Printable View
What N64 games would you like to see brought to the DS
For me
F-Zero
1080 Snowboarding
Blastcorps
do you mean the exact game or just the same franchise???
if you mean franchise i would love a
perfect dark
conkers bad fury day
a 3D zelda
amny more but they would be cool!
ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA, ZELDA
More to convince you??
ZELDA, ZELDA, ZELDA...
Me too ....Quote:
Originally Posted by tidusuk123
command and conquer ;)
Star Fox 64......
F-zero
Zelda
Smash Brothers
The whole turok series
Yeah Blast Corps is such an underated game, would love also to see a version of that on the Gamecubes successor. Pilotwings I feel would work well on the DS and also Goldeneye. :D
starcraft 64 and any rts game would work perfect utilising the dual screen
ooo and maybe...
another Paper Mario
and Kirby
all of the above and wave race 64.